Przygotowując gadżety reklamowe, przede wszystkim należy brać pod uwagę ich wygląd oraz zastosowanie. Na podstawie tych informacji zdecydowanie łatwiej jest określić, jakie ma się możliwości pod względem naniesienia na te produkty elementów reklamowych. W końcu na gadżety reklamowe używa się zwykłych produktów, które najczęściej dostępne są do kupienia normalnie w sklepie. Nie mniej jednak by się wyróżniały na tle innych, to koniecznie trzeba je wyposażyć w nadruki reklamowe. Dlatego właśnie, jeśli gadżetami reklamowymi będą słodkie wyroby spożywcze, to wiadomo, że elementy reklamie nadrukowane będą na ich opakowaniu. Każdy taki produkt będzie miał właśnie opakowanie, dlatego też nadruki należy zaprojektować w taki sposób, by idealnie się mieściły na wskazanej powierzchni. Poza obowiązkowymi treściami nadruk powinien mieć także jakieś inne zachęcające elementy dekoracyjne.Zanim jednak przystąpi się do ustalania co i w jaki sposób nadrukuje się na powierzchni opakowania gadżetów reklamowych, najpierw trzeba ustalić, co w ogóle nimi będzie. Na pewno słodkie krówki reklamowe sprawdzą się w tym wypadku bardzo dobrze, pod warunkiem oczywiście, że zostaną odpowiednio przygotowane. W związku z tym ich rodzaj oraz smak będą miały kluczowe znaczenie dla reakcji klientów, którzy zostaną nimi poczęstowani. Nie mniej jednak by tak się stało, to gadżety muszą być atrakcyjne wizualnie, by te osoby w ogóle się nimi zainteresowały.
Jeśli chodzi o krówki reklamowe, to mają one różne kształty, co znacznie ułatwia umieszczenie atrakcyjnych nadruków na powierzchni opakowania. Chodzi o to, że wszystkie ścianki cukierka są równie dobrze widoczne, a więc można z nich wszystkich bezpiecznie skorzystać. Wiele jednak zależeć będzie do tego, co chce się za pomocą takich gadżetów reklamowych przekazać swoim klientom.
W końcu to, że Krówki reklamowe mają dużo miejsca, wcale nie oznacza, że całość musi być zagospodarowana nadruki. Jednym słowem równie atrakcyjnie będzie się prezentowało opakowanie gadżetu reklamowego, na którym nadruk ograniczać się będzie do minimum, czyli do logo reklamodawcy. Chodzi o to, że nie zawsze więcej treści i grafiki oznacza atrakcyjniejsze wizualnie gadżety reklamowe.